Pew Araştırma Merkezi, raporunda YouTube video başıklarında kullanılan ve görüntülenme artışıyla ilişkilendirilen 20 anahtar kelimeyi paylaşıyor.
Pew Araştırma Merkezi tarafından 2019'daki popüler YouTube Videolarıyla ilgili yapılan bir araştırma hangi anahtar kelimelerin en fazla görüntülemeyi aldığını ortaya çıkardı.
Araştırma sonuçları kapsamında 2019'un ilk haftasında yüksek aboneye sahip kanallar tarafından oluşturulan her videonun incelendiğini de söyleyelim. Araştırmada yüksek aboneye sahip kanallar ise en az 250 bin abonesi bulunan kanallar olarak tanımlandı. Bu tanıma 43.770 kanalın dahil edildiğini de eklemekte fayda var.
Araştırmanın sonuçlarının paylaşıldığı analiz, 3 ayrı bölümden oluşuyor. Son bölümde ise video başlıkları ve tanımlarında kullanılan ve daha fazla görüntülenme alımasını sağlayan anahtar kelimelere odaklanılıyor.
Pew Araştırma Merkezi, raporunda YouTube video başıklarında kullanılan ve görüntülenme artışıyla ilişkilendirilen bu anahtar kelimeler arasında öne çıkan 20 kelimeyi paylaşıyor. Merak edenler için sıralama şu şekilde:
#Fortnite
#ASMR
#Slime
#Rainbow
#Prank
#Worst
#NFL
#Makeup
#Moment
#Wrong
#Eating
#PubG
#NBA
#Ultimate
#Hack
#FIFA
#Player
#Mystery
#Insane
#Roblox
İlk sırada yer alan Fortnite anahtar kelimesi, görüntülemelerde en büyük artışı sağlarken, en çok görüntülenen 20 kelime arasında da en yaygın olarak kullanılanı.
Araştırma kapsamında anahtar kelimelerin yanı sıra yüksek abone sayısına sahip kanalların yaygın olarak uyguladığı yöntemler de keşfedildi. Buna göre 10 videodan yedisi başka sosyal ağlara çapraz olarak bağlantı veriyor. Bu kapsamda en yaygın olarak kullanılan sosyal ağlar ise yüzde 58 ile Twitter, yüzde 51 ile Facebook, yüzde 50 ile Instagram ve yüzde 9 ile Snapchat.
Görünen o ki; anahtar kelimelerin yanı sıra videolarda diğer sosyal ağlarda YouTube içeriklerine dikkat çekmek de yüksek görüntülemeler elde etmenin yolunu açıyor.
Pew Araştırma Merkezi tarafından 2019'daki popüler YouTube Videolarıyla ilgili yapılan bir araştırma hangi anahtar kelimelerin en fazla görüntülemeyi aldığını ortaya çıkardı.
Araştırma sonuçları kapsamında 2019'un ilk haftasında yüksek aboneye sahip kanallar tarafından oluşturulan her videonun incelendiğini de söyleyelim. Araştırmada yüksek aboneye sahip kanallar ise en az 250 bin abonesi bulunan kanallar olarak tanımlandı. Bu tanıma 43.770 kanalın dahil edildiğini de eklemekte fayda var.
Araştırmanın sonuçlarının paylaşıldığı analiz, 3 ayrı bölümden oluşuyor. Son bölümde ise video başlıkları ve tanımlarında kullanılan ve daha fazla görüntülenme alımasını sağlayan anahtar kelimelere odaklanılıyor.
Pew Araştırma Merkezi, raporunda YouTube video başıklarında kullanılan ve görüntülenme artışıyla ilişkilendirilen bu anahtar kelimeler arasında öne çıkan 20 kelimeyi paylaşıyor. Merak edenler için sıralama şu şekilde:
#Fortnite
#ASMR
#Slime
#Rainbow
#Prank
#Worst
#NFL
#Makeup
#Moment
#Wrong
#Eating
#PubG
#NBA
#Ultimate
#Hack
#FIFA
#Player
#Mystery
#Insane
#Roblox
İlk sırada yer alan Fortnite anahtar kelimesi, görüntülemelerde en büyük artışı sağlarken, en çok görüntülenen 20 kelime arasında da en yaygın olarak kullanılanı.
Araştırma kapsamında anahtar kelimelerin yanı sıra yüksek abone sayısına sahip kanalların yaygın olarak uyguladığı yöntemler de keşfedildi. Buna göre 10 videodan yedisi başka sosyal ağlara çapraz olarak bağlantı veriyor. Bu kapsamda en yaygın olarak kullanılan sosyal ağlar ise yüzde 58 ile Twitter, yüzde 51 ile Facebook, yüzde 50 ile Instagram ve yüzde 9 ile Snapchat.
Görünen o ki; anahtar kelimelerin yanı sıra videolarda diğer sosyal ağlarda YouTube içeriklerine dikkat çekmek de yüksek görüntülemeler elde etmenin yolunu açıyor.